adsense2

torsdag 24 februari 2011

RED LIPS & GREEN FASHION PHOTOSHOOT - BEHIND SCENES



För några veckor sen hade jag och Therese haft vår första photoshoot för företaget. Hur coolt är inte det?
Men vi skulle ju såklart aldrig lyckas så bra själva. All cred för:
Alexandra Sjögren - en fantastisk fotograf
Josefin Nilsson - som bland annat filmade den här videon, en fotograf hon med
Och våra jätteduktiga och helt proffsiga modeller; Beatrice, Maria, Adila, Hanna A., Hanna B och Cecilia.
Ett stort tack!

3 kommentarer:

  1. kan du inte sova du heller? :) jag har så mycket i mina tankar nu så jag är så gott som klarvaken:P

    SvaraRadera
  2. Det var jag som tog fotot. hehe, skojsa bara. Klart det var systra min! Men tack ändå, tar åt mig :D Har du icke läst franska? Vad läste du för språk i ettan?

    SvaraRadera
  3. haha, tack? typ. haha, men jag vet att jag ser sur ut. I get to hear that alot men jag är faktiskt inte sur ofta alls, jag oftast väldigt glad men jag förstår människor som tror att jag är världens bitch .. haha. Och tack så mycket! (för att du tyckte min outfit var fin) haha.

    SvaraRadera